Müşteri İletişimlerini Analiz Eden AI Aracı
CSCopilot, B2B SaaS ekipleri için geliştirilmiş bir AI uygulamasıdır. Müşteri başarı operasyonlarını kolaylaştırmak amacıyla, toplantılardan ve diğer müşteri etkileşimlerinden elde edilen konuşmaları yakalayarak, transkribe ederek ve düzenleyerek, eyleme geçirilebilir içgörüler oluşturur. Esnek yakalama seçenekleri ile CSCopilot, toplantılara katılabilir veya kullanıcılar toplantı transkriptlerini manuel olarak yükleyebilir. Platform, müşteri taleplerini, sorunlarını ve fırsatlarını otomatik olarak etiketleyip kategorize eder, bu da izleme ve eyleme geçirme sürecini kolaylaştırır.
Ayrıca, CSCopilot tekrarlayan ön ve sonrası çağrı görevlerini otomatikleştirir ve anlık toplantı bağlamı, konuşma noktaları ile otomatik toplantı özetleri ve eylem maddeleri sunar. Bu otomasyon, sağlam müşteri ilişkileri kurmaya odaklanmayı sağlar. Ayrıca, müşteri geri bildirimlerini, riskleri ve fırsatları analiz ederek ürün kararlarını yönlendiren bir sistem sunar. Güvenlik ve gizliliği sağlamak için endüstri standartlarına uygun güvenlik araçları ve veri şifreleme yöntemleri ile donatılmıştır.